Klacht Kamernet: incassokosten zonder waarschuwing

Klachtnummer
# 505253
Gebruiker
Jonas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze ochtend kreeg ik een mail van een openstaande factuur voor een premium abonnement afgesloten op 19-10-2020.
Deze is automatisch verlengt op 3 - 11 - 2020, iets waar in akkoord mee ben gegaan toen ik het abonnement afsloot.

Echter staat er duidelijk op de website dat vijf dagen na de gemiste incasso er een herinneringsmail wordt verstuurd om de factuur alsnog te betalen.
Dit is echter niet gebeurd. Om dan vervolgens een incassobureau in te schakelen zonder waarschuwing vind ik onacceptabel, en juridisch ook niet te verdedigen.

Ik wil de factuur zeker betalen, maar dan zonder de incassokosten.

Ik hoop zsm op een reactie,

Groet,

Jonas Kroese

De oplossing

intrekken van de incassokosten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen