Klacht Kamernet: Klacht aan Kamernet

Klachtnummer
# 127545
Gebruiker
sylwester92
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In februari 2015, had ik bij Kamernet website geregistreerd voor een maand. Ik heb voor een maand gebetaald.
Plotseling, op 25 augustus 2015, kreeg ik e-mail van Graydon incassobureau, veeleisende € 19,31 en vandaag € 59,33 Ik ben geschokt en heel boos.

De oplossing

Ik wil Kamernet hun onethisch zaken bekennen en ook annuleren incasso tegen mij.
Anders zal ik hun pesterijen door alle middelen openbaren maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Kamernet
    Datum
    Beste Sylwester,

    Bedankt voor je bericht en goed dat je aangeeft dat je niet wist dat het een doorlopend abonnement met automatische verlenging betrof.

    Kan je ons een mail sturen naar supportdesk@kamernet.nl met het mailadres wat je op Kamernet gebruikt? Dan kan ik in je account zien wat er is gebeurd en de situatie verder uitleggen.

    Alvast bedankt voor je reactie en een fijne dag verder!

    Irene - Kamernet
  2. Auteur
    Kamernet
    Datum
    De klacht is inmiddels afgehandeld en er staat geen bedrag meer open voor de klant.

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen