Klacht Kamernet: Ongewenste facturen

Klachtnummer
# 510452
Gebruiker
Douwe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een paar dagen kamernet premium gehad (zonder succes) en toen mijn account opgezegd. Zij hebben ongevraagd mijn account verlengd en ze blijven maar facturen sturen. Ook mijn moeder krijgt facturen, terwijl ik nooit haar bankgegevens heb doorgegeven. Nu al 100 euro betaald, precies 0 gebruik gemaakt van kamernet en de facturen blijven maar komen. Er is geen telefoon nummer om kamernet op te bereiken. Wat is dit in hemelsnaam voor boevenorganisatie.

De oplossing

Een gesprek wat er nou precies aan de hand is en geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen