Klacht Kamernet: Ontrechte vroegtijdige gang naar Incassobureau

Jan Verniers

Mijn Klacht
Na een discussie omtrent een bepaalde vordering van Kamernet voor twee maanden, €58, hoorde ik niets meer. Zonder eerst een herinnering kreeg ik ineens het 'beroemde' incassobureau Grauydon, de bekende waakhond van Kamernet, op mijn dak. et bedrag was ook verdubbeld. Ze zou mij ook een brief hebben verstuurd. Na mails van mij waarin ik aangaf dat de vroegtijdigge inschakeling van hen onterecht was en zeker ook de verdubbeling van de eis en ik geen brief had ontvangen, werd de eis gewoon herhaald, zonder antwoord. Ik heb toen aangegeven dat ik inmiddels ook brieven had gestuurd met dezelfde inhoud.. Wederom geen inhoudelijk antwoord. Daarna heb ik wel van Kemernet vernomen dat de klacht in behandeling was. Echter vorige week kwam wederom Graydon op te proppen met dezelfde hoge vordering...

Excuses en toegeven dat de gang naar het incassobureau vroegtijdig was en schrappen van het oorspronkelijke omstreden bedrag

Kamernet
    Beste Jan,

Zojuist heb ik op een ander platform je vraag beantwoord. Hierbij wil ik nogmaals hetzelfde antwoord geven:

Ik vind het jammer om te lezen over je ongunstige ervaring met ons! Ik heb je opgezocht in ons systeem en ik zie dat jij al contact hebt gehad met onze support desk (supportdesk@kamernet.nl). Daar hebben we je het een en ander uitgelegd, maar inmiddels ben je inderdaad in het Graydon traject beland. De overgang naar ons incassobureau is geautomatiseerd en gebeurd vanzelf, dit is geen specifieke bewuste actie van onze support desk geweest. Dit komt omdat jij een openstaand bedrag hebt voor meerdere abonnementsperiodes. Wij willen je graag verder helpen en daarom hebben mijn collega's aangegeven contact met jou op te nemen over deze zaak en het allemaal uit te zoeken. Zo kun je hopelijk toch tot een goede oplossing komen. Op dit moment hoef je niets te toen, je zult deze week een mail van onze support desk ontvangen waar meer informatie in staat. Daar kun je natuurlijk weer op reageren.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je toch een fijne dag verder!

Berna van Kamernet

Ook een klacht indienen over Kamernet?