Klacht Kamernet: Paid two month for the price of one!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457914
Gebruiker
louissiegert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I subscribed for one month, but the company INTRUM, is telling me; if i subscribe for one month it's an automatic subscription for two, so i need to pay 61 euros.

This is really not said on the KAMERNET page, when i subscribes i had choice for 1 or 3 month, and this wasn't said properly. Therefore i refuse to pay this amount of money.

De oplossing

To delete the bill, and send apologies.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louissiegert
Datum
Uiteindelijke oplossing
I still received a bill from INTRUM, the 14th of July. Kenmerk 300678293
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kamernet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen