Klacht Kamernet: slechte zaak

Hermeline Leoneta

Ik sta al iets langer dan 1 jaar ingeschreven en kom.maar steeds niet aan een woning of dergelijke, en heb een paar keer meegemaakt dat als je een paar dagen niet betaald het meteen naar de incasso bureau gaat. Dan denk ik dat kan je niet maken zonder waarschuwing of zo. En tos niet dat je maanden niet betaald of zo. Maar dat doen ze heel snel. Dat is niet netjes van hun en ben er kwaad over. Ze brengen je je alleen in problemen. Slechte zaak.

Hun manier van werken veranderd en niet mensen de dupe late zijn van incasso of men ook helpt met een qoning.

Hermeline Leoneta
    Oplichters
    Kamernet
    Goedemorgen Hermeline,

Als er een factuur openstaat krijg je eerst 3 betalingsherinneringen per email verstuurd. Een factuur wordt pas na iets langer dan een maand overgedragen aan onze incassopartner. Dus het klopt niet dat het na een paar dagen zonder waarschuwing naar incasso gaat. Heb je de betalingsherinneringen wellicht over het hoofd gezien?

Stuur anders even een mail naar supportdesk@kamernet.nl, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Fijne dag,

Shari - Kamernet

Ook een klacht indienen over Kamernet?