Klacht Kamerstunt.nl: Geen reacties op e-mails en niet meer kunnen inloggen

Klachtnummer
# 44196
Gebruiker
Rmcc
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb www.kamerstunt.nl betaald om op woonruimtes te kunnen reageren.
Echter heb ik op vele woningen/studio's gereageerd maar geen enkele reactie ontvangen, dat vind ik erg vreemd.
Daarnaast kan ik niet meer inloggen op de site, ook als ik mijn e-mailadres opgeef bij het verkrijgen van een nieuw wachtwoord. Er wordt helemaal nies teruggezonden en het komt ook niet in mijn Spam te zitten.

Heel vervelend als je binnen korte tijd een woonruimte zoekt.

Ik heb het bedrijf al tweemaal gemaild maar nog niets gehoord....




















Gewenste oplossing

Weten of er reacties zijn op mijn reactie
Weer kunnen inloggen
Via deze site woonruimte kunnen vinden zoals het beloofd
In contact komen met verhuurders van woonruimtes

2 reacties

  1. Auteur
    Kamerstunt.nl
    Datum
    Geachte heer,Wij krijgen vandaag een melding van deze klacht binnen, ik zie dat deze echter al een stuk ouder is. Graag zou ik u willen vragen te mailen naar info@kamerstunt.nl zodat wij dit alsnog kunnen oplossen voor u.Met vriendelijke groeten,Kamerstunt
  2. Auteur
    Kamerstunt.nl
    Datum
    Na mijn bericht op Klachtenkompas heeft Kamerstunt helaas niets meer van u vernomen en u hierbij dus niet kunnen helpen.Mocht u dit bericht alsnog lezen dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen via info@kamerstunt.nl

Ook een klacht indienen over Kamerstunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen