Klacht Kamerstunt.nl: onterechte dagvaardiging, onterechte incasso door niet werkende uitschrijflinks en inloggegevens

Klachtnummer
# 264074
Gebruiker
Teleurgesteld7
Datum
1 reactie

Details

Klacht

onterechte betalingen, incasso's en deurwaarder. Sinds 2015 heb ik mij, toen ik nog kon inloggen, proberen uit te achrijven via de link. Dit lukte niet dus stuurde ik een mail waarin ik o. uitschrijving vroeg. Daarna kon ik niet meer inloggen om nogmaals de uitschrijving te proberen. Veel mails werden niet beantwoord. Wel automatische incasso waarop ik weer mailcontact zocht. in 2016 eindelijk, in november kreeg ik 'n mail waarin ze me uit collance zouden hebben uitgeschreven. Nu krijg ik 'n deurwaarder betaling over 2016. Ik heb zelfs de mail uit 2015 nog waarin ik mijn uitschrijving aangeef.

Gewenste oplossing

kwijtschelding van de onjuiste dagvaardiging.

1 reactie

  1. Auteur
    Kamerstunt.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Op 23 december 2015 heeft u een e-mail gestuurd omdat u niet kon inloggen om uw account op te zeggen. Mijn collega heeft op 24 december 2015 u nieuwe inloggegevens gestuurd met uitleg om uw account op te zeggen.

    Vervolgens heeft u pas op 21 april opnieuw aangegeven niet te kunnen uitschrijven. Mijn collega heeft toen voor u op de knop uitschrijven op de website geklikt en gaf aan dat u een e-mail had ontvangen met daarin een link waar u ter bevestiging op moest klikken.
    Dat heeft u niet gedaan, en vervolgens heeft u pas op 28 november 2016 opnieuw gemaild dat het uitschrijven nog niet lukte.

    Uiteindelijk hebben wij uit coulance op 30 november 2016 het account voor u opgezegd. Kamerstunt heeft er alles aan gedaan u tijdig te helpen, en te informeren over het uitschrijven. U bent zelf nalatig geweest om hier steeds enkele maanden later pas op te reageren, en niet onze aanwijzingen op te volgen.

    Zoals was aangegeven, is uw account op 30 november 2016 opgezegd door ons. Het account is dus niet meer actief. Als u rekeningen en incasso's ontvangt, dan is dit over de maanden lidmaatschap die u heeft gehad. Dat gaat dus om rekeningen van voor 30 november 2016. U heeft al die maanden een Premium Account gehad, en dus is het terecht dat u daar gewoon voor moet betalen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Kamerstunt

Ook een klacht indienen over Kamerstunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen