Opgelost door Kamerstunt.nl: Stoppen met onterechte incasso's

J.C.G.M. Berendse

Er wordt maandelijks geprobeerd geld van mijn rekening af te boeken via een incassobedrijf dat werkt namens Kamerstunt. Ik heb mij niet ingeschreven bij Kamerstunt en ik heb geen machtiging afgegeven. De incasso werd eerst gedaan door Direct Pay Services BV, die heb ik geblokkerd. Nu is de incasso overgedragen aan Stichting Foundation DocData. Ook die heb ik geblokkeerd, maar ik wil dat Kamerstunt helemaal stopt met deze onterechte incasso.

Kennelijk heeft iemand zich ingeschreven bij Kamerstunt met gebruikmaking van mijn bankrekeningnummer. Ik wil dat Kamerstunt dit uitzoekt en stopt met incasso's van mijn rekening.

Kamerstunt.nl
    Wanneer er maandelijks geïncasseerd wordt dan is er een Premium Account actief waarbij gebruik is gemaakt van jouw rekeninggegevens. Je kunt het beste even contact opnemen via support@kamerstunt.nl en het debiteurnummer doorgeven welke vermeld wordt bij de afschrijvingen. We kunnen het dan goed voor je uitzoeken en je voorzien van een antwoord.

Groet,
    Team Kamerstunt.nl

J.C.G.M. Berendse
Ik ben er met hulp van Kamerstunt achter gekomen dat er identiteitsfraude is gepleegd door een derde. Ik ga aangifte doen bij de politie.

Ook een klacht indienen over Kamerstunt.nl?