Opgelost door Kamerstunt.nl: Stoppen met onterechte incasso's

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 299423
Gebruiker
J.C.G.M. Berendse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt maandelijks geprobeerd geld van mijn rekening af te boeken via een incassobedrijf dat werkt namens Kamerstunt. Ik heb mij niet ingeschreven bij Kamerstunt en ik heb geen machtiging afgegeven. De incasso werd eerst gedaan door Direct Pay Services BV, die heb ik geblokkerd. Nu is de incasso overgedragen aan Stichting Foundation DocData. Ook die heb ik geblokkeerd, maar ik wil dat Kamerstunt helemaal stopt met deze onterechte incasso.

De oplossing

Kennelijk heeft iemand zich ingeschreven bij Kamerstunt met gebruikmaking van mijn bankrekeningnummer. Ik wil dat Kamerstunt dit uitzoekt en stopt met incasso's van mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Kamerstunt.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wanneer er maandelijks geïncasseerd wordt dan is er een Premium Account actief waarbij gebruik is gemaakt van jouw rekeninggegevens. Je kunt het beste even contact opnemen via support@kamerstunt.nl en het debiteurnummer doorgeven welke vermeld wordt bij de afschrijvingen. We kunnen het dan goed voor je uitzoeken en je voorzien van een antwoord.

    Groet,
    Team Kamerstunt.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C.G.M. Berendse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben er met hulp van Kamerstunt achter gekomen dat er identiteitsfraude is gepleegd door een derde. Ik ga aangifte doen bij de politie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kamerstunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen