Opgelost door Kampeerdump.nl: Defect geleverd product wordt niet teruggenomen.

Ansen

30 juli 2020 kreeg ik twee outwell lomond campingstoelen geleverd waarvan bij openen duidelijk is dat er defecte onderdelen op zitten. Dezelfde dag heb ik gemaild over het defect. Omdat ik de volgende dag op vakantie ging heb ik de stoelen nog wel mogen gebruiken omdat er nog wel op gezeten kon worden. Naderhand heb ik meerdere keren contact gehad met Jane over de afhandeling. Eerst waren de foto's niet te zien door de leverancier maar dat is snel verholpen. Tot op heden heb ik nog geen antwoord op de afhandeling omdat kampeerdump wacht op een antwoord van de leverancier. Ik heb het product echter niet bij de leverancier gekocht maar bij kampeerdump en verwacht dus dat mijn aankoopbedrag z.s.m. wordt geretourneerd.

Na zo lang wachten verwacht ik dat ik mijn aankoopbedrag z.s.m. terug gestort krijg.

Kampeerdump.nl
    Beste heer Ansen, we hebben u onlangs hierover gesproken door het uitzoeken of het een productiefout betrof en u niet onnodig wilden belasten met heen en weer sturen hebben we even de tijd nodig gehad om het voor u uit te zoeken. We hebben gisteren direct het bedrag aan u terugestort en u mag de stoeltjes houden. We hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen en hopen u graag als klant terug te zien.

Met vriendelijke groet, Jane

Ansen
Het bedrag is inderdaad geretourneerd. Het personeel van kampeerdump heeft mij zeer netjes te woord gestaan. Blij dat het nu opgelost is.

Ook een klacht indienen over Kampeerdump.nl?