Opgelost door Kampeerdump.nl: Het bestelde artikel niet ontvangen omdat later blijkt dat kampeerdump niet naar postbus adressen verzend.

W.I.A. Bastiaansen

Ik heb een artikel besteld bij kampeerdump.nl maar het artikel nooit ontvangen omdat zei met DHL werken en niet met POSTNL
Tijdens het bestellen een alternatief adres opgegeven nl een postadres, dat was volgens hun site een geverifieerd adres en kon de bestelling afronden
Er is op hun site ook nergens te vinden dat verzending naar een postadres wel of niet mogelijk is
Na een aantal dagen wordt ik gebeld door kampeerdump dat de bestelling is teruggekomen omdat DHL niet op postadressen bezorgd en als ik het artikel alsnog wilde hebben dat ik nogmaals de verzendkosten moet betalen want hun hadden nl al een levering gedaan en dat kost geld
Ik ben daarmee niet akkoord gegaan omdat ik ook tijdens het gesprek had aangegeven dat er nergens op hun site een melding staat dat het wel of niet mogelijk is en als alternatief adres gewoon een postadres kon opgegeven.
Ik heb het geld terug gevraagd dat is intussen binnen de verzendkosten zijn niet vergoed
Klacht knop op site werkt niet

Dat de verzendkosten terug worden betaald

Kampeerdump.nl
    Beste Will Bastiaansen,Helaas is het jammer dat in deze tijd een DHL niet op een postbusadres kan afleveren van POSTNL , of dat POSTNL niet wil ontvangen van DHL, uiteraard hoeft u hier niet de dupe van te zijn, we zullen per direct de verzendkosten aan uw terugbetalen, tevens doen we u de aanbieding om de set spiegels indien u nog wenst zonder verzendkosten aan u toe te sturen gelieve hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.Met vriendelijke groet,
    Team Kampeerdump
    W.I.A. Bastiaansen
    Het is jammer dat het zo is gelopen maar ik ben toch blij dat de verzendkosten terug betaald worden, had Jane van de klantenservice beter gereageerd dan was deze energie allemaal niet nodig geweest. Service en afhandeling in het eerste contact is tegenwoordig heel belangrijk.

W.I.A. Bastiaansen

Ook een klacht indienen over ?