Klacht Kampeerdump.nl: portokosten voor retour foute matras

Klachtnummer
# 69269
Gebruiker
liz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bestelde truster bedmatras, fout afgebiesd. na foto's opsturen, klacht gegrond, krijg nieuwe matras toegestuurd. wil ik niet meer, geen vertrouwen in deze dealer.
moet nu zelf portokosten betalen voor retourzending. vind ik niet juist. deze fout kost me vele tijd en energie.
mailde en belde met ze, maar onvriewndelijk en onbeleefd en ze vindne dat ik het niet begrijp. ik heb echter geen fout gemaakt en en wil graag van de bestelling af zonder portokosten en met teruggave geld.

De oplossing

geld terug en geen extra portokosten voor retourzending

2 reacties

  1. Auteur
    liz
    Datum
    De klacht is tot volle tevredenheid afgehandeld. Misverstand met een van de werkneemsters
  2. Auteur
    Kampeerdump.nl
    Datum
    Beste Liz,Zojuist hebben we u telefonisch gesproken en hebben uw klacht zoals u idd omschrijft naar volle tevredenheid afgehandeld.Kampeerdump.nl

Ook een klacht indienen over ?