Klacht Kampeerwereld: Op de site staat meer dan er daadwerkelijk geleverd kan worden!

A. Braber

De door mij bestelde en betaalde en op de site vermelde tentrubbers bleken ze helemaal niet te hebben.
Toen ik ze ontving, hadden ze de site al aangepast. Maar mij hebben ze niet geïnformeerd dat ze het bestelde niet konden leveren.
De tentrubbers kostten € 1,99. Ivm evt bezorgkosten bestelde ik er voor 35 euro artikelen bij.
Bij ontvangst van de onjuiste tentrubbers heb ik meteen gebeld. Ze wisten nergens van, daarna bleken ze de bestelde tentrubbers zelfs nooit gehad te hebben!
Ik mag de tentrubbers of de hele bestelling gratis terugsturen. Ik krijg een kortingscode van € 7,50 voor een volgende bestelling. Voor deze bestelling kunnen ze beslist geen korting verlenen!
Op 30-05-2016 heb ik een pet van Hatland bij kampeerwereld besteld en betaald. Die bleken ze ook niet te hebben.
Dus wees gewaarschuwd voordat je iets bestelt bij deze webwinkel

Site actueel houden! Korting op mijn huidige bestelling en niet pas bij een volgende bestelling.

Wij vinden dat Kampeerwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kampeerwereld?