Opgelost door Kanjara.nl: Mijn bestelling is na twee maanden inlog niet binnen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451777
Gebruiker
Lunalina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden geleden een product besteld en betaald. Tot nu toe heb ik niets meer gehoord . Opvreten website staat dat mijn bestelling is al ingeleverd maar ik heb hem niet ontvangen .

De oplossing

Ik wil graag geholpen worden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lunalina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn bestelling eindelijk binnen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kanjara.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen