Opgelost door Kanjara.nl: Niet bestelde product geleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 457468
Gebruiker
Soro
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 april bestelling gedaan en sinds eind mei met hun in een mail terreur om informatie te krijgen over status levering.
Door de loze niks zeggende antwoorden is het duidelijk dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Na hun eigen max 48 dagen levertijd nu geld terug gevraagd..
Ook hier wordt vanuit verschillende emailadressen ook nog eens verschillend op geantwoord.

Gewenste oplossing

Dat dit bedrijf zichtbaar wordt op oplichting sites..... En dat ik mijn geld terug krijg
Geboden oplossing
Ik heb geen idee wat klachtenkompas heeft gedaan met mijn klacht richting Kanjara. Ondertussen mijn geldt EINDELIJK retour gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kanjara.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen