Klacht Kanjer Koopjes: geen levering, geen geld terug

Spuugzat

11 juni 2019 sandalen besteld. 13 juli navraag over leverdatum, antwoord door grote vraag langere levertijd. 31 juli weer navraag, antwoord: pakket verstuurd naar België!! en daarna terug naar leverancier. kanjer koopjes acht zich niet verantwoordelijk. Uiteindelijk wordt 2 augustus beloofd geld terug te storten (zou 2 weken duren). Op 10 september navraag gedaan, pakket zou nu plotseling bezorgd zijn! Niet bij ons, niet bij de buren. Kanjer koopjes legt de bal neer bij Postnl! We zijn het inmiddels spuugzat.

Het betaalde bedrag terugstorten op zeer korte termijn.

Kanjer Koopjes
    Geachte heer Tullemans,

U bestelt bij ons en vervolgens gaat het met de verzending mis. Spijtig, maar die dingen gebeuren nu eenmaal.
    Daarna voeren wij een gratis herzending uit en PostNL levert die af in België. Dan leggen wij de bal niet bij PostNL neer, PostNL heeft de bal zelf gepakt. Wij kunnen geen Track & Trace vervalsen.

Natuurlijk begrijpen wij uw frustratie, maar het is ook weer niet netjes om -terwijl wij nog gewoon met elkaar in gesprek zijn hierover- de openbaarheid op te zoeken. Maar dat zegt meer over u dan over ons.

Wanneer u uw geld terug wilt gaan wij dat regelen, geen probleem. Niet omdat u het nu hier vraagt (eist) maar omdat dat de normale service is die wij leveren.

Jeroen
    Klantenservice