Klacht Kanjer Koopjes: Geld retour aub

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403052
Gebruiker
Brie65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds mijn geld niet retour ontvangen van orde 2294 deze in maart besteld en binnen twee dagen retour gestuurd maar nog steeds niets op mijn rekening

De oplossing

Geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Kanjer Koopjes
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Smeets,

    Hartelijk dank voor uw klacht.

    Wij hebben één en ander nagekeken en het blijkt dat
    1) wij u meerdere malen gevraagd hebben om een kopie van het verzendbewijs zodat wij uw pakket kunnen opsporen. U heeft hier niet op gereageerd. En
    2) Tandenreinigers helaas na gebruik om hygiënische redenen niet teruggenomen kunnen worden. Dit staat uitvoerig beschreven in de Algemene Voorwaarden.

    Het spijt ons zeer maar wij kunnen u helaas na 8 maanden niet meer hiermee helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Hans
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brie65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb ook al twee kopie van mijn track en tracé verzonden en kom nu niet dat de tandenreinigers niet retour genomen kunnen worden dan had je dat gelijk moeten melden en als ze niet retour genomen kunnen worden waarom krijg ik dan geopende verpakking opgestuurd deze zijn dus ook al door andere retour gezonden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kanjer Koopjes?