Klacht Kanjer Koopjes: Haarborstel op 21/8 besteld en betaald. Niets ontvangen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 399510
Gebruiker
Petronella1940
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 augustus 2019 haarborstel besteld en betaald. Levertijd 10 tot 20 dagen. Niets gehoord en geen haarborstel van € 24,90 ontvangen!!! Levertijd ver overschreden, ook na telefonisch contact waar gezegd werd dat de haarborstel over een week geleverd zou worden, inmiddels ook al 4 weken geleden. Ik wil graag de reden horen wat er aan de hand is.

De oplossing

Zorgen dat ik die haarborstel ontvang.

1 reactie

  1. Auteur
    Kanjer Koopjes
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Swieten,

    Zoals wij u medegedeeld hebben is naar aanleiding van de misser van PostNL een herzending naar u onderweg. Zodra wij de track & trace hebben krijgt u die van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Freek
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petronella1940
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een herlevering gedaan. Volgens het bedrijf ligt het aan Post.nl. Afwachten, eerst zien dan geloven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kanjer Koopjes?