Opgelost door Kanjer Koopjes: Waarom ontvang ik mijn bestelde borstel nuet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 401378
Gebruiker
Petronella1940
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 augustes haarborstel besteld en betaald € 24,90. Niets ontvangen. Levertijd zou 10-20 dagen zijn.

De oplossing

De haarborstel leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Kanjer Koopjes
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van Swieten,

    Dank u voor uw klacht.

    U heeft helemaal gelijk, uw bestelling bij ons is om onverklaarbare reden over het hoofd gezien. Onze excuses daarvoor en uw kam komt zo spoedig mogelijk naar u toe!

    Met vriendelijke groet,

    Hans
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petronella1940
Datum
Uiteindelijke oplossing
De haarborstel heb ik ontvangen!!! Niet gedacht dat ik deze borstel ooit nog zou krijgen, maar dankzij jullie toch gelukt. Hartelijk bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kanjer Koopjes?