Klacht Kanjer Koopjes: Wil mijn geld terug

H.R. Postma

Ik heb een paar sandalen gekocht. Toen ik ze kreeg waren ze niet even groot. Mijn rechter voet kon er helemaal niet in.
Ik heb toen meteen contact gezocht, maar zou er over teruggebeld worden.
Gebeurde dus niet.
Nogmaals gebeld en inmiddels naar de reviews over hen gekeken.
Die waren zeer slecht.
Er werd mij gevraagd om de schoenen terug te sturen.
Aangezien de slechte reviews heb ik gevraagd of ze eerst een goed paar wilden sturen en dat ik dan de andere zou retourneren.
Weer geen antwoord. Weer gebeld en kreeg ik een vriendelijke meneer, die mij beloofde, dat hij alles goed voor me zou regelen. Dat ik van hem op aan kon.
Ik moest dan de sandalen wel meteen die dag nog terugsturen. Het was nl de laatste dag.
Meteen gedaan. Hoorde niets meer en weer bij navraag werd mij gezegd, dat de tijd was overschreden.
Er werd gezegd, dat het pakje 4 dagen te laat was aangekomen.
Hoe dat kan, weet ik dus niet, maar ik was weer €6.95 armer.
Als die meneer zegt dat ik ze meteen moet opsturen en ik dat ook meteen deed, is het toch van de gekke, dat ik geen geld terug krijg?

Geld. Terugstorten

Kanjer Koopjes
    Geachte heer/mevrouw Postma,

Het spijt ons dat u een vervelende ervaring hebt gehad.

Het is onze policy om pas dan nieuwe artikelen te sturen wanneer de te ruilen spullen bij ons binnen zijn.
    Wij hebben een tijd lang geloofd in de goedheid van de mens om een pakket te retourneren zodra onze herzending binnenkwam, maar dat werd te duur want vrijwel niemand deed dit.

Vandaar dat wij ons niet voor kunnen stellen dat iemand u dit beloofd heeft. Dit is namelijk in ons bedrijf niet toegestaan.
    Verder worden ALLE afspraken per email bevestigd. Wij gaan er dan ook van uit dat u dit niet op schrift heeft.

Wij betreuren het, maar kunnen in dit geval niets voor u doen.

Fred,
    Klantenservice

H.R. Postma
Geachte heer/mevrouw Postma, Hartelijk dank voor uw email. Wij hebben ons eens in de zaak verdiept en zien dat er een volkomen verkeerd uitgangspunt is. ​ Helaas is het zo, dat er een termijn hangt aan het kunnen terugsturen van produkten. Bij het internetshoppen is deze termijn wettelijk gesteld op 14 dagen. Bij u waren het er 20. Hierdoor kunt u uw produkt niet vergoed krijgen. Wij hebben geprobeerd er met een compromis uit te komen, maar wanneer u dit afwijst op aanraden van een 'adviseur' trekken wij dat aanbod weer in. Wij betreuren het dat wij u niet hebben kunnen helpen en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet Hans Supervisor Klantenservice Maar zij hebben mij al die tijd aan Het lijntje gehouden. Zij beloofden mij steeds dat ze terug zouden bellen, maar dat gebeurde nooit. Ik heb heel vaak contact met hen opgenomen, maar niets leidde tot een oplossing, tot op 30 augustus iemand mij zei dat ik het diezelfde dag nog op moest sturen.

Ook een klacht indienen over Kanjer Koopjes?