Klacht Kannis&gunnik: koffiepads

Klachtnummer
# 21386
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koffiepads die we hadden gebruikt zoals altijd waren zuur, en het ergste is dat de visite er achter kwam. We hebben ze 2 keer op gestuurd 1 keer per post en 1 keer met de pakket post. En dan zeggen ze nog dat ze het niet ontvangen hebben. Na het 3e telefoontje krijgen wij pas te horen dat ze niet ouder mogen zijn dan 14 dagen. Beetje een rare antwoord aangezien we al 3 maanden bezig zijn en na het 3e telefoontje dat te horen krijgen.

De oplossing

Ik hoop op reactie van Kannis&Gunnik

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kannis&gunnik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kannis&gunnik?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen