Wij vinden dat Kannis&gunnik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kannis&gunnik: koffiepads
Details
De klacht
Koffiepads die we hadden gebruikt zoals altijd waren zuur, en het ergste is dat de visite er achter kwam. We hebben ze 2 keer op gestuurd 1 keer per post en 1 keer met de pakket post. En dan zeggen ze nog dat ze het niet ontvangen hebben. Na het 3e telefoontje krijgen wij pas te horen dat ze niet ouder mogen zijn dan 14 dagen. Beetje een rare antwoord aangezien we al 3 maanden bezig zijn en na het 3e telefoontje dat te horen krijgen.De oplossing
Ik hoop op reactie van Kannis&GunnikBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.