Klacht Kapkapel: Niet nakomen garantie in geval van een klacht.

Klachtnummer
# 281020
Gebruiker
Guus dakkapel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dakkap in Middelharnis is overgegaan in Kapkapel maar wel met dezelfde eigenaar dhr. Kap. Gevolg is dat klanten welke bij Dakkap een dakkapel hebben gekocht en een probleem mee hebben naar hun garantie kunnen fluiten. In ons geval is een boeideel los, waardoor vocht en wind vrijspel hebben in huis. Na meerdere verzoeken via telefoon en mail is, ondanks dat we nog in de garantieperiode zitten, het hoge woord eruit bij dhr. Kap: ze kunnen niets (meer) voor ons betekenen en gaan niet over tot reparatie van het boeideel.

De oplossing

Het vastmaken van het loshangende boeideel zodat vocht en wind geen vrijspel meer hebben in huis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kapkapel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kapkapel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen