Opgelost door Kappersmagazijn.nl: Defecte tondeuse teruggestuurd, maar niet terug gekregen.

Wijnperle

Ik heb een tondeuse gekocht in December 2019. Deze ging vrij snel defect; de accu werkte niet meer en ook met netsnoer deed het ding het niet meer. Na conact te hebben gehad met Kappersmagazijn, werd mij verteld dat ik de tondeuse naar hun moest opsturen. Zij zouden het doorsturen naar hun leverancier voor reparatie. Dit heb ik gedaan (op eigen kosten) maar ik heb hem tot op heden nog niet terug terwijl er 2 maanden overheen zijn gegaan. Telkens werd gezegd, dat men niets van de leverancier had gehoord. In de laatste mail wordt gezegd, dat de tondeuse wordt opgestuurd. Maar dit is ook alweer 2 weken geleden. Ik wil mijn gerepareerde tondeuse terug of een nieuwe of het aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Kappersmagazijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wijnperle
Ik heb alsnog een nieuw apparaat ontvangen

Ook een klacht indienen over Kappersmagazijn.nl?