Opgelost door Kappersmagazijn.nl: Defecte tondeuse teruggestuurd, maar niet terug gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 455336
Gebruiker
Wijnperle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tondeuse gekocht in December 2019. Deze ging vrij snel defect; de accu werkte niet meer en ook met netsnoer deed het ding het niet meer. Na conact te hebben gehad met Kappersmagazijn, werd mij verteld dat ik de tondeuse naar hun moest opsturen. Zij zouden het doorsturen naar hun leverancier voor reparatie. Dit heb ik gedaan (op eigen kosten) maar ik heb hem tot op heden nog niet terug terwijl er 2 maanden overheen zijn gegaan. Telkens werd gezegd, dat men niets van de leverancier had gehoord. In de laatste mail wordt gezegd, dat de tondeuse wordt opgestuurd. Maar dit is ook alweer 2 weken geleden. Ik wil mijn gerepareerde tondeuse terug of een nieuwe of het aankoopbedrag terug.

De oplossing

Ik wil mijn gerepareerde tondeuse terug of een nieuwe of het aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kappersmagazijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wijnperle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb alsnog een nieuw apparaat ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kappersmagazijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen