Klacht Kappersshop.com: Ondeugdelijke mondmaskers

V.M.F. Hayward

Ik heb bij kappersshop.com mondkapjes gekocht omdat ze op de website er goed uitzagen op de foto's. Eenmaal bezorgd heb ik de kaars test gedaan en het is mogelijk om met ieder type van de geleverde mondmaskers een kaars en lucifer uit te blazen.
De kwaliteit is hierdoor niet voldoende en geeft daarmee de drager een vals gevoel van veiligheid.

Ik heb contact gezocht met het bedrijf, maar die geven aan het volgende aan:
"Helaas zoals aangegeven kunnen wij in verband met hygiëne geen mondkapjes retour nemen. Stuurt u ze als nog wel terug, bent u de kosten kwijt."

Daarop heb ik als volgt gereageerd "Ondanks deze berichtgeving bent u verplicht, mede gezien de prijs per stuk, een deugdelijk product te leveren. Dit heeft u niet gedaan. Ik zou graag mijn geld terug willen, ook al kan ik de mondmaskers niet terug sturen wegens de door u opgegeven reden."

Daarna is het niet tot een oplossing gekomen.

Bedrijf mag ongeacht of ze de mondkapjes terugnemen, het aankoopbedrag terugstorten.

Wij vinden dat Kappersshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kappersshop.com?