Klacht Kapsalon & Nagelstudio Joycelin: Mislukte permanente make up behandeling wenkbrauwen

Ilham

Ik ben bij joyceline geweest om permanente make up voor me wenkbrauwen te laten zetten. Ze heeft achter mijn rug om ipv permanente make up inkt tatoeage inkt gebruikt en geen verdoving gebruikt enZe heeft een verkeerde vorm gezet zo onprofessioneel. Ik ben daarna naar yevgeniaart.nl gegaan om een correctie behandeling mislukte permanente make up voor €340 euro. En daarna ben ik bij schoonheidsinstituut ecuri behandeld door edita voor het weg laseren van de mislukte permanente make up voor per keer 50€. En nu moet ik €250 euro betalen om nieuwe permanente make up wenkbrauwen te zetten. Ik ben vandaag bij haar langs gegaan en ze was niet voor reden vatbaar. Specialist ***** van ecuri heeft me tijdens de behandeling weg laseren verteld dat er sprake is van tatoeage inkt en geen permanente make up inkt. ****** wil mij niet te woord staan en hangt telefonisch op. Bij een bezoek
Bij de kapsalon stuurde ze haar hond op mij af en smeet de deur in me gezicht dicht.

Schade kosten en behandelingen. En excuses en rechtvaardigheid.

kapsalon & nagelstudio joycelin
    Goedemorgen IIham el farah.
    zoals je al weet of niet heb ik jou pm op 15-07-2010 behandeld.een verdoving hoor je aan je huisarts te vragen (emla creme )die ik ook aan je hebt door hebt gegeven.huisregels GGD ROTTERDAM en daar hou ik mij aan.
    met de eerste behandeling heb ik je alles doorgeven mondeling en een nazorg brief meegegeven.ik heb je nadrukkelijk gezegt niet met je vingers aan te zitten of op moest tekenen.vervolgens is dat wel gebeurt sterker nog dezelfde dag met de potlood van een vriendin tekenen over een wenkbrauw die net is behandeld, dat waren jou worden!! je ben die zelfde dag nog geweest ik heb het ontsmet en je weer vertelt wat niet mag.je had toen een afspraak staan 28-07-2010 voor de tweede behandeling en niet geweest.3 maanden later belde je met de mededeing ergens anders na toe zijn gegaan.ik heb doen weer een afspraak voor je gemaakt op 4-10-2010 en weer niet geweest.en voor alle duidelijkheid heb je 90 euro betaalt en niet 340...en de kleur wat ik je hebt laten zien op een stukje watte heet caribbean brouwn die ik bij ECURI besteld.en mijn hond is aan de riem en ik was bezig met een klant zoals ik je al duidelijk maakte.ik vind dat je al genoeg tijd hebt gekregen.sterker nog tijd die ik had ingepland voor jou die moet ik inrekening brengen.met vriedelijke groet kapsalon Joycelin.
    Ilham
    Ik heb het niet over het feit dat mijn vriendin jou mislukte pm corrigeerde. Ik heb het over jou werk wat niet professioneel is afgehandeld. Die 340€ heb ik niet bij jou betaald maar na jou behandeling voor correctie pm bij ecuri. Als jij je werk dus goed had gedaan voor die 90€ had ik niet een correctie behandeling hoeven te ondergaan. Als jij je pm professioneel had geplaatst dan waarom heb ik zoveel onkosten gemaakt voor het corrigeren van jou pm
    kapsalon & nagelstudio joycelin
    ik stel voor dat bij deze de zaak is afgedaan.ik betwijfel de oprechtheid van betrokkene.