Klacht Kapsalon Goodlooking: haarextansions

deniz

2 weken terug bon van de vakantieveiling,gewonnen voor 70 euro,100stuks haarextansions.Meteen afspraak gemaakt er kwammen wel allemaal kosten bij zoals 1x wassen 14 euro,bij knippen 14 garantie pakket met shampoo en borstel enz dus totaal rekende je bij de kassa 100 euro erbij prima helemaal blij.Er werd verteld 2 dagen niet wassen,na 2 dagen wassen is het haar totaal anders en dagen erna werd het alleen maar erger!! Er werd verteld dat het 10% eruit zou kunnen vallen nou op mijn borstel zat er elke dag meer als 10%, het is heel erg gaan pluizen onbehandelbaar geworden het jeukt heel erg ook.Ik heb eerder ook extansions gehad maar zo op deze manier nog nooit.En het zijn helle erge dunne plukken het extansions sluiten niet aan op je eigen haar omdat ze super dun zijn.Ik heb meteen contact gehad met de eigenaar dat ik er absoluut niet tevreden mee ben en dat ik mijn geld terug wil er werd mij verteld dat niet kan maar dat ze wel kosteloos eruit willen halen onlangs het garantie pakket!!

ik wil alles terug brengen heel garantie pakket wil me 100 euro die ik bij de kassa afrekende terug en 70 euro van de gewoonen waardebon en ik wil van deze slechte haren eraf.

Wij vinden dat Kapsalon Goodlooking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kapsalon Goodlooking?