Klacht Kapsalon HadaHair : Krullen agressief weggesneden en het haar ongewenst uitgedund.

777Leon

Een paar weken geleden, heb ik mijn haar in de salon HadaHair laten knippen door S.
Mijn haar is half wave en half krul. Ik kwam voor een knipbehandeling waarvan ik de grootste spijt OOIT in mijn hele leven heb dat ik in de salon HadaHair ben geweest.
Te vroeg heb ik een positieve reactie achtergelaten want bij nader inzien is mijn haar gewoon "mishandeld". Daar kwam ik achter toen ik het gewassen had en mijn haar steeds naar buiten piekte, precies tegenovergestelde richting van de krulvorm.
Mijn haar is droog geborsteld en daarna geknipt. Ten eerste is mijn haar ongelijk geworden wat betreft de lengte. Een kant was langer dan de andere kant. Dat heb ik zelf gecorrigeerd want ik ben zelf ook kapster geweest. S. is met de schaar er doorheen gesliced zal ik maar zeggen waardoor het krullend gedeelte kapot is gegaan. Het haar was zo agressief met de schaar behandeld dat het overal gespleten punten had gekregen. En dan vanaf 5 tot 10 cm van de onderkant. Dat betekende dus dat alle punten naar buiten piekten. Ik had niet om een piekenkapsel gevraagd! Omdat ik kapster ben geweest had ik nog een goede schaar om dus die "gemaakte gespleten punten" door Hada Hair dus te corrigeren. Ondertussen heb ik het nu drie keer tijdens het douchen veel gemaakte gespleten punten bijgewerkt en nog ziet het er niet uit. Mijn haar is wel twee keer zoveel uitgedund. Ik heb toch niet gevraagd of zij mij haar voor de helft wilde uitdunnen!!!!! Ik vraag me af waar al dat haar is gebleven. Nooit is mijn haar zo agressief behandeld door een schaar als in deze kapsalon. Ik loop nu gewoon voor schut en zal toch weer naar een betere kapper moeten gaan. Wanneer ik nu naar een kapsalon zou moeten gaan dan krijg ik gewoon een kort kapsel. EEN KRULLENKAPPER DIE DE KRULLEN PRECIES ZO KNIPT ZOALS HET NIET MOET!!!!!!!!!!
Mijn haar is nog nooit zo AGRESSIEF door een schaar behandeld als bij HadaHair in Arnhem.
BEDANKT VOOR HET VERNIELEN VAN MIJN KRULLEND HAAR EN DAT IK NU ZEKER EEN JAAR MOET WACHTEN DAT HET ENIGSZINS WEER NORMAAL ZIT!!!!!!!!!!!!! MET AL DIE GESPLETEN PUNTEN DIE JE GEMAAKT HEBT MET JE SCHAARTJE, KNAP HOOR!!!! Dat noemt zich dan krullenkapper!
En alleen omdat ik gevraagd heb om meer volume bovenop te krijgen omdat mijn haar zwaar is, ja nu niet meer natuurlijk, is mijn haar nu met pieken en gespleten punten.
Jammer dat HadaHair meteen partij heeft gekozen voor zijn collega zonder maar iets gezien of mijzelf gesproken te hebben.

Kort knippen maar dat ga ik niet doen, of mijn geld terug.

Bijlagen

Kapsalon HadaHair
    Bij deze reageer ik graag op bovenstaande klacht.

Ik heb u meerdere malen een uitnodiging gestuurd om bovenstaande klacht eens rustig te bekijken en samen te bespreken. Helaas accepteert u geen van deze uitnodigingen en blijf u o.a. op social media met zeer grove taalgebruik en zelf met gewelddadige dreigementen jegens mijn collega berichten plaatsen. Laat het duidelijk zijn dat u op die manier helemaal niets bereikt.

De toon waarmee u communiceert impliceert dat u niet uit bent op een oplossing maar enkel op het bezorgen van een slechte naam via elke website die u maar bereid is u een platform te geven.

Als u niet wilt verschijnen om oplossing te zoeken voor klacht hoe verwacht u dan dat wij onze verantwoordelijkheid nemen?

Dan wil ik nog ingaan op uw claim dat ik partij zou hebben gekozen voor mijn collega. Uw berichten staan VOL tegenstrijdigheden . U zegt wederom quote ''jammer dat Hada Hair meteen partij heeft gekozen voor zijn collega zonder maar iets gezien of mijzelf gesproken te hebben''
    Dit wordt erg lastig als u niet op mijn aanbod in gaat sterker nog in andere berichten zegt geen behoefte heeft om langs te komen. Ik heb u ook meerdere malen telefonisch proberen te bereiken zonder resultaat.

Ik heb u direct de mogelijkheid gegeven om terug te komen en uw klacht in behandeling te nemen. toen u desondanks via Facebook dreigende taal gebruikte naar mijn collega was het mijn plicht om haar in bescherming te nemen.

Dan tot slot uw hierboven u gewenste oplossing
    ''Kort knippen maar dat ga ik niet doen, of mijn geld terug''

Ook hier bent u onduidelijk. Wilt u uw geld terug dan zult u toch in de salon moeten komen en als volwassen mensen het gesprek aangaan.

Met vriendelijke groeten,

Hamza Daoudi
    HADA HAIR
    777Leon
    Welke dreigende taal bedoelt u?
    Kapsalon HadaHair
    Beste Mevrouw Latumahina,

Ik denk dat u precies weet over welke taal ik het heb. Maar als u wilt doen van niet dan zal ik het voor u uittypen :

'Aanpakken die Bitch'
    'die bitch! waar woont ze?'
    'Keris (Indonesisch wapen) in dr reet '
    'Ze moet een schaar in haar nek hebben"

Wij hebben uiteraard printscreens gemaakt van deze conversatie.

Dit is de laatste reactie dat ik plaats op het deze website.

Zoals ik in al mijn berichten heb duidelijk gemaakt sta ik nog steeds open voor een dialoog en geef ik u steeds de kans om u verhaal bij mij te doen en uw haar samen te bekijken.

mvg
    Hamza Daoudi

777Leon
Hada Hair haalt teksten aan die hij verwart met de teksten van mijzelf. Mijn zusje heeft op Facebook gereageerd en daarmee zet hij mij nu in een kwaad daglicht. Hij verwart mijn zusje met mij m.a.w. leest hij de teksten op Facebook niet goed. Ik wil dat deze teksten die hij aanhaalt met dreigementen verwijderd worden. Omdat ik zelf niet kan vermelden en reageren dat Hada Hair mijn zusje met mij verward heeft. En nu lijkt het alsof ik diegene ben die bedreigend overkomt. Nu begrijp ik wat hij bedoelt. Ik verzoek u vriendelijk deze teksten weg te halen. Ik zal hem zelf een mail hierover sturen. Voor verknipt haar is geen oplossing. WIE HEEFT DE TEKST GEPLAATST "BESTE KAPSALON HADAHAIR BEDANKT VOOR HET OPLOSSEN VAN MIJN KLACHT. KANJERS! WANT IK HEB DEZE TEKST NOOIT GEGEVEN, ALS DIT VANUIT KLACHTENKOMPAS IS UITGEGAAN WIL IK GRAAG WETEN HOE DIT ZIT? OF IS DEZE TEKST NIET GEPLAATST, MAAR IK ZIE HET WEL IN MIJN ACCOUNT.

Ook een klacht indienen over Kapsalon HadaHair ?

2. Stuur een juridische brief