Klacht Kapsalon Mate Doorn: Kapster doet maar wat, ondanks duidelijke afspraak over gewenste lengte

Tuttig

Afspraak gemaakt en dag tevoren foto geappt om te tonen hoe ik het wilde hebben, want in woorden uitleggen hoe je het wilt is soms lastig. "Wat goed dat je zo duidelijk aangeeft wat je wilt!", appte ze terug. Aan het begin van de afspraak nog gesproken over de foto, ze hadden 'm met z'n allen bestudeerd en vonden het een geweldig kapsel voor mij. Ook de lengte werd nog eens in woorden herhaald: "tot op de schouders".
Toen het klaar was, schrok ik: in plaats van op de schouder was het 10 cm korter! Ik zei nog: "Maar dat is toch veel te kort!?""Nee joh, moet je thuis even nat maken, dan valt het precies goed". Ik was in shock en te verbouwereerd om betaling van 102 euro voor deze wanprestatie te weigeren.
Thuisgekomen gelijk nat gemaakt, maar daar werd het natuurlijk niet beter door. Nu zit ik 8 maanden (haar groeit, zeker in de winter, niet meer dan 1,5 cm per maand) met een tuttig kort kapsel, iets wat ik absoluut niet wilde en wil.
Contact opgenomen, maar "sorry" kan er niet van af, want ze heeft volgens haar niets fout gedaan. Maar als dit niet verkeerd is, wat is er dan nog wel verkeerd? Foto: schouderlengte; ik: onderkant schedel. Hoe kan je überhaupt zo'n fout maken?
Ik kon 27 euro voor de knipbeurt terugkrijgen, maar ik had sowieso recht op een gratis knipbeurt (in alle consternatie vergeten op te eisen bij het afrekenen), dus dat is een sigaar uit eigen doos. Ik loop 8 maanden met een kapsel dat niet is wat ik wil, terwijl ik duidelijk gecommuniceerd heb wat ik wel wil. En het is niet een klein beetje niet wat ik wil, maar heel erg niet wat ik wil. Extensions zouden wellicht het probleem teniet kunnen doen, maar die kosten honderden euro's en ik weet niet of mijn haar daar geschikt voor is. Ik wil de volledige 102 euro terug. Daarmee komt de kapster er nog beter van af dan ik.

Excuses en volledig geld terug voor de behandeling: 102 euro.

Wij vinden dat Kapsalon Mate Doorn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kapsalon Mate Doorn?