Klacht Karen Millen: 3 weken nog steeds geen bestelling

Klachtnummer
# 331291
Gebruiker
S. Ural
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst online en mijn order nog steeds niet ontvangen. Mijn bestelling wordt bij het sorteerbedrijf post.nl vastgehouden zag het op de track&trace ik heb gebeld en de afzender moet contact opnemen. Meerdere malen gepoogd om contact op te nemen ze hebben geen telefoonnummer alleen maar via een contactformulier en dit werkt gewoon niet. Ik word aan het lijntje gehouden met de mededeling dat mijn bestelling bij het sorteercentrum van post.nl is en daar ligt het al ruim 2 weken. Ik probeer contact te krijgen via winkel maar die kunnen mij verder ook niet helpen.

De oplossing

met spoed mijn bestelling vanuit de winkel versturen. en de producten bij de sorteercentrum lossen ze zelf maar op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Karen Millen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karen Millen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen