Opgelost door Karnaval-Grande.com: Bestelling geannuleerd door bedrijf, tot op heden geen restitutie aankoopbedrag

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 256614
Gebruiker
Monique46
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf is niet ( meer) bereikbaar. .24 februari jl. bestelling niet leverbaar. Via telefonisch contact door karnaval grande bestelling geannuleerd. Geld zou teruggestort worden. Tot op heden niets meer van gehoord. Tevergeefs telefonisch contact proberen op te nemen, altijd antwoordapparaat. Ook nog mail gestuurd. Tot op heden geen reactie. .

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Monique46
    Datum
    Op 21 maart jl. wederom een mail gestuurd naar Karnaval-Grande met verzoek tot terugbetaling. Dezelfde avond nog een mail terug gekregen met de mededeling dat het geld uiterlijk 1 april ( vandaag ) of eerder op onze rekening zou staan.
    Nog steeds niets ontvangen! Het duurt allemaal langer vanwege personeelstekort is de reden....
    Waarschijnlijk een 1 april grap of niet ? Meneer Hans van Karnaval- Grande!!!!
    Waardeloos bedrijf!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique46
Datum
Uiteindelijke oplossing
Karnaval Grande heeft uiteindelijk betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Karnaval-Grande.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen