Opgelost door Karnaval-Grande.com: Geen enkele reactie van Karnaval Grande via mail,telefoon of Klachten Kompas

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102767
Gebruiker
R. Neijman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via klachtenkompas een melding gedaan omdat Karnaval Grande mijn geld niet terugbetaald en ik heb geen produkten ontvangen en ik zou mijn geld terugontvangen na Carnaval.
Het is volgens mij inmiddels ruim na Karnaval.
Ik zou het fijn vinden om zowel de 88 en de 101 euro nou eens terug te ontvangen.
Karnaval Grande reageert totaal niet op mail, telefoontjes of zelfs op mijn klacht hier.
Ben zeer teleurgesteld hierover,ik heb alle gegevens meerdere keren aangeleverd.
En het stoort me ook dat latere klachten eerder afgehandeld worden,ik snap daar niets van.
Op zijn minst zou een reactie fijn zijn.

Beste Consumentenbond,hebben jullie advies of is aangifte doen de enige manier ?

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    R. Neijman
    Datum
    Ik heb mijn geld terug ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Neijman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Karnaval-Grande.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen