Klacht Karnaval-Grande.com: Na betaling geen producten ontvangen. Bedrag niet terugbetaald!! Communicatie wordt bewust vermeden

Klachtnummer
# 256810
Gebruiker
wcornelissen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12 februari 2017 voor €66,41 aan producten besteld. Betaald via IDeal en na betaling email gekregen dat producten niet meet leverbaar zijn.

Op 9 maart 2017 een email gestuurd met het verzoek om restitutie van het aankoopbedrag.

Op 13 maart 2017 antwoord op verzoek restitutie gekregen. Aankoopbedrag wordt vóór 17 maart op rekening teruggestort!

Op 20 maart 2017 via email nog maar eens om restitutie aankoopbedrag gevraagd. Daarna geen reactie meer gehad!

Op 23 maart 2017 telefonisch contact gezocht met karnaval-grande. Wordt doorverbonden met antwoordapparaat. Er wordt geen gelegenheid geboden tot het inspreken van een voicemail..................

De oplossing

Z.s.m. restitutie van aankoopbedrag ad €66,41!!

2 reacties

  1. Auteur
    wcornelissen
    Datum
    2 april 2017. Nog steeds geen reactie op mijn email van 20 maart j.l. Restitutie van €66,41 heeft ook nog niet plaatsgevonden!! Verzoek om restitutie loopt al sinds 9 maart 2017.
  2. Auteur
    wcornelissen
    Datum

Ook een klacht indienen over Karnaval-Grande.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen