Opgelost door Karnaval-Grande.com: nog niet terugebetaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 270607
Gebruiker
Sheila
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling is geannuleerd ivm het verkeerd adverteren van een kostuum, mijn geld zou teruggestort worden maar tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie meer na de we storten terug mail

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Sheila
    Datum
    Helaas nog geen reactie, ga er maar een dagtochtje van maken, iemand nog leuke dingen in Sittard?
  2. Auteur
    Sheila
    Datum
    Vandaag stond het geld netjes op mn rekening, scheelt weer een ritje naar Sittard, al zal ik daar heus nog wel een keer komen maar dan real life en niet meer via de webshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sheila
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes mijn geld terug ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Karnaval-Grande.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen