Opgelost door Karnaval-Grande.com: Tijd voor actie tot terugbetaling van het geld van mijn dochter!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 294627
Gebruiker
Bakx8
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ruim voor de carnaval heeft mijn dochter (17 jaar) na overleg met mij, 2 jurken besteld en via I-deal betaald. Na 1 week nog geen pakket ontvangen. Gemaild: de volgende dag antwoord: het pakket was al een week onderweg via Post NL. De volgende dag kwam er idd een pakket via Post NL. Het was een beschadigd pakket met een briefje van Post NL erop dat dit per ongeluk bij hen gebeurd was. We hebben er foto's van gemaakt. De jurken zaten er wel in, echter zonder verpakkingsmateriaal. 1 jurk is door mijn dochter goed bevonden en we hebben de volgende dag het pakket met de jurk die niet goed werd bevonden, inclusief uitleg over de staat van ontvangst, retour gestuurd op eigen kosten, 6,95. Daarna niets meer vernomen van Karnaval Grande. Omdat er na de carnaval een antwoordapparaat op de telefoon stond met de mededeling tot 25 februari niet bereikbaar, maar wel bereikbaar via de mail hebben we een mail gestuurd met het verzoek tot terug betaling. Echter hierop geen antwoord gekregen. Vandaag maar gebeld: geen gehoor!

De oplossing

Graag het bedrag dat mijn dochter aan u betaald heeft inclusief kosten retour sturen (29.95 + 6.95 = 36.90) terug storten op het rekening nummer van mijn dochter dat bij u bekend is.

2 reacties

  1. Auteur
    Bakx8
    Datum
    Helaas nog geen reactie gekregen, denk dat we de rechtsbijstand er nu maar op gaan zetten......
  2. Auteur
    Bakx8
    Datum
    En helaas nog niets vernomen, heel erg dat men zo met je omgaat. Voel me niet serieus genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bakx8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels is het bedrag exclusief retour verzendkosten aan mijn dochter overgemaakt. Hier is geen communicatie aan vooraf gegaan. Het bedrag stond ineens weer op haar rekening gestort. We zijn blij uiteindelijk het bedrag terug te hebben gekregen, al verdient de manier waarop geen schoonheidsprijs!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Karnaval-Grande.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen