Klacht Karnavalbazaar.com: Karnavalbazaar komt afspraken niet na

# 19337
Anoniem

Op 14-01-2012 heb ik bij karnavalsbazaar (LERO BVBA) 22 carnavalspakje en accessoires besteld voor een bedrag van 1196,15. Op die dag is €494,50 aanbetaald. Hiervan is op 15-01-2012 een orderbevestiging ontvangen waarop ook de leverdatum (25-01-2012) en verzendwijze werd bevestigd (gratis thuisbezorgd). Dit was duidelijk afgesproken ivm carnaval (17-02-2012) en wij niet in de gelegenheid waren om deze in de winkel op te halen. Onze keus viel mede op Karnavalsbazaar omdat zij beloofden thuis te bezorgen. Op verzoek is op 17-01 het resterende bedrag € 701,65 betaald per bank.
Op 25-01 zijn de bestelde pakjes niet bezorgd. Na contactopname door ons beloofde Karnavalsbazaar de pakjes rond 10-02-2012 te leveren, 1 week voor carnaval. Dit is niet gebeurd, ik heb diverse malen gebeld en voicemails ingesproken. Hierop kwam geen reactie.
Op 16-02 heb ik een mail gestuurd verzocht het reeds volledig betaalde bedrag terug te storten. Karnavalsbazaar reageerde dat de pakjes konden worden opgehaald, dit was niet volgens afspraak.Hier hebben wij ook nog telefonisch contact over gehad, karnavalsbazaar gaf aan de pakjes in de verkoop te zetten en op 22-02-2012 terug te bellen om alles te regelen. Er werd toen gesproken van geld terug gave.
Op 09-03-2012 hebben wij karnavalsbazaar officieel in gebreke gesteld middels een aangetekende brief, deze is geweigerd. De officiële ingebreke stelling hebben wij ook via email verzonden.
Op 13-10-2012 zijn wij bij de winkel geweest. Daar troffen wij een lege winkel aan zonder verdere contact gegevens. De telefoonnummers die in ons bezit zijn waren onbereikbaar.
30-10-12 Heb ik via email contact opgenomen met Karnavalsbazaar. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug welke pakjes het betrof, meteen heb ik de orderbevestiging terug gestuurd. Hierna ontving ik een reactie dat ze de pakjes zouden klaar hangen en dat we ze rond 14-12-2012 konden ophalen. Hierna is deze datum diverse malen verzet, na navraag van mij kreeg ik steeds als reactie dat de pakjes nog naar de winkel in Heerlen gebracht moesten worden. Wij hebben nog steeds geen pakjes ontvangen of ons geld terug ontvangen. Inmiddels weten we niet meer wat we moeten doen, heeft u advies?

Wij willen bij voorkeur ons geld terug.

Wij vinden dat Karnavalbazaar.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Karnavalbazaar.com?