Klacht Karoe.nl: Geen teruggave geld na retour

EerlijkeBehandeling

Uiterst belabberde service. Heb een bestelling geretourneerd (heb me netjes aan alle voorwaarden gehouden), waarna ik niks te horen kreeg en na meerdere malen contact opgezocht te hebben duurde het uiteindelijk ruim een maand voor ik duidelijker contact kreeg. Tussendoor 1x een mail gehad dat ze er naar zouden kijken, maar nooit meer iets gehoord totdat ik besloot te bellen. Belofte gekregen dat ze me dezelfde dag terug zouden bellen, ook weer niks. Ook op geen andere manier bericht gehad waarom ik niet gebeld werd.

Inmiddels na meerdere telefoontjes met alleen maar smoesjes, ontwijkingen van mijn argumenten en over me heen blijven praten, kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik een bevestigingsmail zou krijgen, dat de retour is aangenomen en dat ik na het weekend mijn geld terug zou krijgen. Weer geen mail tot dagen erna en inmiddels een teruggave van nog geen 1/3 van het totaalbedrag gehad.

Ik kom nergens met Karoe en mijn telefoontjes worden nu ook niet meer opgenomen.
Het gaat om een flink bedrag (ik krijg nog honderden euros van ze), maar dit zou niet eens uit moeten maken.

Het geld waar ik recht op heb nu overmaken! Niet het bedrijf wat de betalingen regelt af blijven wachten, nu wil ik het per direct hebben. Desnoods via persoonlijke overschrijving.

Wij vinden dat Karoe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Karoe.nl?