Klacht Karoe.nl: OPGELICHT door KAROE.NL

Klachtnummer
# 327457
Gebruiker
Thiery
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zij hebben een bedrag van € 36,85 op mijn rekening overgemaakt voor een door mij geretourneerd product. Dit product had niet de kleur die op de website getoond werd.
Ik heb € 42,35 betaald.
Ik heb nu de bezorgkosten en de verzendkosten van het retour betaald en ik ben nu bij elkaar € 12,- kwijt en ik heb niks.

Als je het pakket al volledig hebt betaald, moet de leverancier dit bedrag, inclusief eventuele bezorgkosten, binnen dertig dagen terugbetalen. Dat staat in de wet en geldt dus voor alle webwinkels. De kosten voor het terugsturen zijn bijna altijd voor eigen rekening.
Consuwijzer. https:www.consuwijzer.nlthemawinkelen-op-het-web


https:www.karoe.nl
info@karoe.nl

De oplossing

Burn in hell

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Karoe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karoe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen