Klacht Karssen: Geen levering van bestelde agenda's

Klachtnummer
# 345953
Gebruiker
Klachtcompas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december 2018 twee ryam agenda’s bij Karssen BV in Gouda besteld en via Ideal betaald. Geen email bevestiging ontvangen over de bestelling. Daarover gebeld. Er werd gezegd dat de bestelling is ontvangen. Begin Januari weer gebeld. Er werd gezegd dat een kleur niet in voorraad was, maar de andere wel, waarop ik vroeg twee agenda’s van dezelfde kleur maar naar mij toe te sturen. Na 1 week niks ontvangen. Een week later een email naar Karssen gestuurd met de aanmaning tot of levering of geld teruggave. Maar tot op heden nog geen levering en ook geen teruggave van betaalde koopsom plus verzendkosten.

De oplossing

Geld teruggave

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen