Klacht Karssen: Geld afgeschreven, geen levering en geen contact.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419600
Gebruiker
Romaho
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 18 december heb ik twee (verschillende) Ryam agenda’s besteld, in 2 losse bestellingen.
Van geen van de 2 bestellingen heb ik een bevestiging per mail ontvangen.
Wel is op 18 december 2x geld afgeschreven van m’n rekening, met de volgende omschrijvingen:
1) “Omschrijving: 1057549” (9,91 euro)
2) “Omschrijving: 1057550“ (9,55 euro)
Ik heb 2x gemaild naar 't bedrijf (direct@karssen.nl) op 7 januari en op 14 januari, maar hierop is niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat m'n geld (19,46 euro) wordt teruggestort.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Romaho
    Datum
    Ik heb nog geen enkele reactie ontvangen van Karrsen
  2. Auteur
    Romaho
    Datum
    Wederom: Geen enkele reactie van Karrsen. Nul response.
  3. Auteur
    Romaho
    Datum
    Nul response. Opgelicht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen