Klacht Karssen: Geld afgeschreven, geen levering en geen contact.
Details
Klacht
Op 18 december heb ik twee (verschillende) Ryam agenda’s besteld, in 2 losse bestellingen.Van geen van de 2 bestellingen heb ik een bevestiging per mail ontvangen.
Wel is op 18 december 2x geld afgeschreven van m’n rekening, met de volgende omschrijvingen:
1) “Omschrijving: 1057549” (9,91 euro)
2) “Omschrijving: 1057550“ (9,55 euro)
Ik heb 2x gemaild naar 't bedrijf (direct@karssen.nl) op 7 januari en op 14 januari, maar hierop is niet gereageerd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat m'n geld (19,46 euro) wordt teruggestort.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.