Opgelost door Karssen: Gelet op de vele klachten en de aard daarvan riekt dit naar internet oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 279917
Gebruiker
Torrero
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op Oktober 2017 een Succesagenda besteld en betaald bij Karssen Office BV te Gouda. Tot op heden niet geleverd. Geen reactie op diverse verzonden emails. 1x Tfn contact dd 20 Okt 2017.met Karssen. Gedane toezeggingen niet uitgevoerd. Noch Agende geleverd noch geld retour. Zie bijlage aan Stichting Paymant Provider Buckaroo dd 06112017

De oplossing

zsm retourbetaling van de het betaald bedrag van Euro 24,95 conform verzoek aan St. Payment Provider Buckaroo

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Torrero
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goede medewerking en oplossing van Klachtencompas waarvoor dank
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Karssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen