Klacht Karssen: Niet leveren van bestelling

Geachte meneer/mevrouw,
Op 11-10-2014 heb ik een Ryam agenda besteld en betaald. Op mijn telefoontje en email komt geen reactie. Jarenlang via jullie een prima service gehad en nu lees ik over meerdere klachten van niet leveren op internet. Ik voel mij belazerd en ik wil mijn geld terug. Ik heb via Buckeroo € 23,67 betaald voor een Mundior week agenda en dat bedrag wil ik terug.

Hoogachtend,

Mirjam van der Steen

Karssen
    Geachte mevrouw Van der Steen, uw klacht is bij toeval bij ons bezorgd. Ik zie wat er mis is gegaan: u heeft een agenda besteld op onze website voor agenda's van 2014. die bestelling is bij ons niet goeg verwerkt omdat het een oude agenda betrof. We hebben het bedrag weer teruggestort
    Mir
    Ik ben blij dat ze mijn geld hebben teruggestuurd. Toch steekt het mij een beetje dat er niet eerder is gereageerd op mijn email en telefoontje. Ik heb in september een agenda besteld voor 2015 dat u uw website naam niet aanpast daar ben ik niet op aan te spreken. In het antwoord van Karssen lijkt het net of ik zo sullig ben geweest om op een oude website een agenda te bestellen. Wellicht kunnen ze naamsverandering en reactie wat klantvriendelijker opstellen.

Mir

Ook een klacht indienen over Karssen?