Opgelost door Karssen: Niet ontvangen van betaalde agenda!

T.H.H. de Wolf

Agenda besteld en betaald. Geen bevestiging via e-mail. Tel. niet bereikbaar!

1. Bereikbaarheid. 2. Afhandeling door opsturen van bestelde en betaalde agenda.

Karssen
    Geachte heer De Wolf,

uw bestelling van gisterenavond is vandaag verstuurd met postnl en zou u morgen in de brievenbus moeten ontvangen. De track & trace code zult u per email van ons ontvangen. Wij zijn vandaag normaal bereikbaar geweest van 9:00 tot 17:00 uur

ik zie geen email van u. melding via deze site verbaast ons zeer

hartelijke groet

Karssen Direct
    T.H.H. de Wolf
    Nadat ik gisteravond een agenda had gekocht verwachtte ik een bevestigings- e-mail van mijn aankoop met verdere info. Toen ik in de loop van vandaag nog niets in mijn mailbox vond heb ik vandaag met enige regelmaat telefonisch contact gezocht. Geen enkele reactie. Geen antwoordapparaat. Wel een geluid alsof er sprake is van een dode lijn. Toen werd mijn argwaan gewekt en heb ik geresearchd naar ervaringen van anderen met Karssen. Deze zijn geenszins geruststellend. In antwoord op uw mail moet ik ook nog vermelden dat er tot op heden bij PostNL, door u geen pakket is bezorgd. De door u toegezonden track en trace vertoont geen enkel teken van een mogelijke bezorging wanneer dan ook. Als laatste wil ik nog vermelden dat op de site een Freudiaanse spelfout staat. Onder het kopje Bestellen en Bezorgen staat i.p.v. Bestellen, Bestelen! Mocht u een en ander toch nog fatsoenlijk afhandelen, dan zal ik als eerste daarvan kennis geven via de internet kanalen. Anders nagel ik u met plezier aan de welverdiende schandpaal.
    Dick de Wolf
    Karssen
    zoals gemeld, de de agenda is gisteren, één dag na uw bestelling, door ons aangeboden bij Postnl. ik zie inderdaad dat de link alleen nog van de aanmelding bij postnl een registratie doet.

dat u geen bevestiging heeft ontvangen kan ik niet beïnvloeden. bestellers krijgen deze automatisch toegezonden na het plaatsen van een bestelling. Dat dit bij u niet werkt is gemeld bij de technische beheerder van de website.

van de dode telefoonlijn is ons niets bekend.

Ik reken erop dat u vandaag of morgen de agenda ontvangt

T.H.H. de Wolf
    Het is zaterdag 23 december. Ik heb inmiddels de betreffende agenda ontvangen van de firma Karssen. Mijn argwaan en wantrouwen bleken op niets gebaseerd. Werkelijk op niets! Aan de schandpaal, die ik had opgesteld voor Karssen, heb ik mijzelf nu vastgenageld en u kunt de tomaten gooien!! Koop allemaal bij de firma Karssen. Allemaal!
    Klacht opgelost.
    Dick de Wolf

T.H.H. de Wolf
Mijn klacht bleek voorbarig en niet terecht. Ik heb nog dezelfde week de bestelde agenda ontvangen. En per abuis zelfs nog een tweede. Ik ben dus erg tevreden over de klachtafhandeling en ik heb dat dhr. Karssen laten weten. Als ik hier had kunnen inloggen dan had ik dat hier al eerder vermeld, maar inloggen was niet mogelijk. De bedrijfsvoering van Karssen is niet optimaal en voldoet niet aan de standaard die je bij bedrijven als Bol.com en Coolblue treft. Op momenten niet tel. bereikbaar en geen e-mail nadat bestelling is geplaatst. Als Karssen daaraan werkt staat niets een groot commercieel succes in de weg! Ik wens hem dat gaarne toe. Dick de Wolf

Ook een klacht indienen over Karssen?