Opgelost door Karssen: totaal geen reactie van Karssen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 340594
Gebruiker
Frits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 Nov. 2018 agenda besteld tot op heden niets gekregen 4 mails gestuurd uiteraard geen reactie, telefonisch na tig keer, contact gehad zou terug bellen ook niet gebeurd. Geld terug gevraagd ook niet terug gekregen.

De oplossing

mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Karssen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    geld is teruggestort

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels heb ik het geld van van Karssen terug ontvangen op 19 Jan. Bedankt voor jullie medewerking.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Karssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen