Klacht Karstentravelstore: Cancelen verkoop overeenkomts na betalenen en ontvangen factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456853
Gebruiker
Earthproof11
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een aankoop van twee campingstoeltjes word de order gecanceld.
Ik koop twee stoeltjes van 59.95 euro
Dus 119.90 euro tijdens het afrekenen krijg ik automatisch een kortings code toegekend en deze geeft 100 euro korting.
Das nog is mooi!
Een half uur later word ik gebeld door dat karstentravelstore dat dit niet de bedoeling is en dat er twee mogelijkheden zijn om dit op te lossen.
1 ik betaal het rest bedrag.
2 ze cancelen de order.
Na mijn weten heb ik iets gekocht en betaald factuur ontvangen dus zullen deze artikelen toch gewoon geleverd moeten worden.
Normaal zou ik hier niet zo'n probleem van maken maar de manier hoe het mij opgelegd werd hoe het wrl allemaal geregeld zou worden stond mij erg tegen vandaar dat ik nu ga kijken wat mijn rechten zijn.

Mvg.

Gewenste oplossing

Het leveren van wat we zijn overeengekomen en betaald is.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing aangeboden ze blijven bij het standpunt dat ik had moeten weten dat zei een foutieve korting hadden doorgevoerd. Ik zou niet weten hoe ik me hier van op de hoogte had kunnen stellen. Voor mij geld dat ik een koop overeenkomst met ze overeengekomen zijn en dat dat voor beide bindend moet zijn. Ik kan niet ruiken dat het een extreme korting is. Ik ga nog verder met deze zaak door het weer voor Le leggen aan de consumenten bond. Mvg. Ronald
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Karstentravelstore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Molenaar,

    Nogmaals onze excuus voor de technische fout die er op onze webshop is geweest. Door deze technische fout was er een korting gerekend die een onrealistische lage prijs tot gevolg had.

    In het Wetboek voor Webwinkels is te lezen, dat een order geannuleerd kan worden als de korting door een fout buitenproportioneel hoog is. Dit heb ik gepoogd uit te leggen aan de telefoon.We hebben uw aankoop bedrag direct terug gestort op uw rekening.

    We vinden het erg vervelend, nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,
    Damar
    Karsten Travelstore

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karstentravelstore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen