Klacht Karwei: 1.Misbaksel Siffongat te ruim voor standaard kraan
Details
Klacht
Karwei bouwmarkt te Cuijk, weigert mij financieel of anderszins tegemoet te komen i.v.m. de aankoop van een 'inferieur' sanitair product: wasbak/wastafel 'Atlantic Jace', waarvan de installatie uren heeft geduurd: siffongat te ruim, waardoor blijvende lekkage.Tenslotte heb ik met Teflon de lekkage kunnen dichten.
Bon, doos, en product gefotografeerd, op verzoek, gemaild.
Blijkbaar nimmer gehoord van: consumentenrecht.
Als mosterd na de maaltijd, wil de manager me nog wel: een tube kit laten ophalen in Cuijk, 12 km van Grave.
Want pas na installatie, ontdek ik:
1. de achterkant van de bak loopt niet haaks
2. het water in de wasbak loopt niet naar het gat; altijd uitdrogen.
De manager heb ik verzocht te komen 'schouwen'; maar geen reactie.
Hoofdkantoor wil het verhaal wel aanhoren, maar na het horen van de manager Cuijk, blijft ze bij hun aanbod: een tube kit.
Ik kan niet anders concluderen, dat KARWEI-Cuijk nog aan zijn klantvriendelijkheid moet werken en zich zal moeten verdiepen in: het klanten/consumentenrecht.
Op de doos staat met zwartgedrukte letters:
3 jaar garantie.
Het hoofdkantoor weigerde me:
het contactadres van de fabrikant van:
'ATLANTIC-Jace'.
NIET BLIJ MET KARWEI!!!
Gewenste oplossing
Voldoen aan de wettelijke eis:Een goed product leveren
vlgs het Consumentenrecht.
de voordeelprijs: 49, 50 aan de consument terug betalen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.