Klacht Karwei: Aanpassen bon achteraf betalen bij product niet op voorraad

Klachtnummer
# 535659
Gebruiker
R. Deurloo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb online een bestelling geplaatst en gekozen voor achteraf betalen met Klarna. Achteraf bleek 1 product niet op voorraad. Echter kan Klarna het bedrag niet aanpassen en Karwei geeft aan het doorgegeven bedrag door te hebben aan Klarna op 19-2-2021 om half 6 en beroept zich verder op de AVG om contact op te nemen met Klarna. Klarna geeft aan niets te kunnen doen en dat het aan Karwei ligt. Ik wil graag mijn rekening betalen voor de producten die ik kon afhalen. Verhaal kastje naar de muur.....

De oplossing

Ik wil graag dat Klarna het openstaand bedrag aanpast naar de 2 producten die ik heb afgehaald.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen