Klacht Karwei: Bestelling webshop niet kunnen retourneren bij een bouwmarkt

Klachtnummer
# 185343
Gebruiker
Lidianb
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via de webshop van Karwei een groot aantal plafondplaten besteld (87 pakken).
Doordat er een plafond meegerekend is die andere platen krijgen moeten er
20 pakken retour. Op de website staat vermeld dat bestellingen die door een leverancier
bezorgd worden voor een snelle afhandeling retour gebracht kunnen worden bij de bouwmarkt. Zo gezegd zo gedaan. Echter werden de goederen niet retour genomen omdat het filliaal in Zwaag de goederen niet in het assortiment heeft.
Contact opgenomen met de klantenservice maar zij konden ook niets voor ons betekenen. Staan we daar met een lading aan zware platen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de platen kosteloos opgehaald worden of dat we ze alsnog in kunnen leveren bij de dichtstbijzijnde Karwei.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen