Opgelost door Karwei: Defecte (nieuwe) jaloezie, geen reactie Karwei.

content Opgelost
Y.A.S.

Op 25-01-2018 bestelde ik een KARWEI horizontale jaloezie wit (201) 120 x 130 cm - 25 mm, 25 Euro. Dit produkt werd door een deskundig klusjesman in dienst van een caravanbedrijf gemonteerd. Na 1 week liep de jaloezie al vast en kon je hem niet meer omhoog trekken. Je mag ervan uitgaan dat een jaloezie langer dan 1 week goed functioneert. Ik vroeg Karwei om een vervangend exemplaar te sturen, zodat ik deze kon terugzenden. Dat is inmiddels 7 dagen geleden. Karwei beantwoordt klachten doorgaans binnen 3 dagen, maar nu krijg ik geen reactie. (Ik heb nog een andere klacht over een door Karwei levering die tot 2x toe incompleet werd verzonden, maar dat laat ik voor nu even zitten.)

Stuur svp een goed werkende jalouzie ter vervanging:

Het defecte exemplaar kan ik indien nog gewenst retour sturen.

Y.A.S.
    Karwei heeft nu snel gereageerd en heeft beloofd het aankoopbedrag terug te boeken, zodat ik een nieuwe jaloezie kan bestellen. Dat lijkt mij een fijne en comfortabele oplossing. Ik hoop dat ze het gaan waarmaken. De andere kwestie hebben ze ook een oplossing voor aangeboden. Dat geeft hoop!
    Y.A.S.
    Ik kreeg bericht dat Karwei het aankoopbedrag zal terugboeken en ik ga ervan uit dat dit ook werkelijk gebeurt.

Y.A.S.
Het heeft even geduurd en ik moest er wel wat moeite voor doen, maar uiteindelijk ben ik tevreden met de geboden oplossing. 6 april 2018 UPDATE: Karwei had het bedrag overgeboekt naar het Caravanbedrijf.... na mijn uitleg dat het NIET naar het Caravanbedrijf moest worden overgeboekt (zucht). Gelukkig heeft het Caravanbedrijf het bedrag inmiddels naar mij overgemaakt. Ik denk dat de WiFi te sterk staat te stralen bij de Karwei. Hoezo? Uit 8300 medische en wetenschappelijke onderzoeken en experimenten blijkt dat straling van WiFi o.a. hersenverstoring veroorzaakt.

Ook een klacht indienen over Karwei?