Klacht Karwei: Er wordt NIET gereageerd op mijn klacht

Klachtnummer
# 132326
Gebruiker
Lauman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 juli een DAKRAAMROLGORDIJN gekocht en deze bleek niet goed in te rollen en sluit ook niet helemaal. Hiervoor hadden we een Velux rolgordijn en deze werkte prima maar was niet (meer) de goede kleur.
Direct gemaild naar Karwei maar niets terug gehoord.
Na de vakantie voor de TWEEDE keer gemaild en ze vroegen om foto's van het gordijn en de aankoopbon. Teruggemaild en vervolgens weer niets gehoord.
Voor de DERDE KEER een mail gestuurd eind september en wederom doodse stilte!

Het is nu 3 maanden na mijn eerste mail en Karwei blijft zwijgen....

De oplossing

Ik wil graag een rolgordijn die wél helemaal sluit en goed in en uit kan rollen zonder dat deze uit de rails loopt. En ook halverwege "vast" kan staan zodat er wat daglicht kan binnen komen.
Dit is gewoon een slecht artikel..

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?