Klacht Karwei: flexx floors

vinkeveen

In juni 2012 bij de vestiging Mijdrecht een flexx floor gekocht voor Eur 415,84 (8 pakken a 2.08 m2). Heb specifiek aangegeven dat het voor een houten zomerhuisje bestemd was en gevraagd of dit mogelijk was en of er eerst een primer op de houten vloer gesmeerd moest worden. Dit was niet nodig het kon rechtstreeks op het spaanplaat gelegd worden. Het eerste jaar bleef de vloer mooi maar nu gaan er steeds meer stroken krimpen. Deze klacht gemeld bij Karwei waarna een onafhankelijk expertiseburo is komen kijken en de volgende conclusie heeft getrokken: "de klacht op het product is ongegrond; het is client niet verwijtbaar dat gestart is met de verwerking. Bevinding: de temperatuur zal boven de 28 graden uitkomen met gevolg dat de lijmlaag zijn verharding verliest en de vloer kan gaan werken, door de warmte zal de flexx floor gaan krimpen". Karwei heeft vooraf bij de aankoop van deze dure vloer geen goed advies gegeven. Geen oplossing gegeven hoe de klacht verholpen kan worden.

vervanging van de gekrompen stroken of een andere vloer (laminaat)

Ook een klacht indienen over Karwei?